Servisní služby

Autorizované servisní středisko naší firmy Vám poskytne záruční i pozáruční servis na vysavače RAINBOW včetně jejich veškerého příslušenství a přídavných zařízení k vysavači. Jde o modely vysavačů RAINBOW - D4G, e1 a e2. Naši pracovníci se po oznámení poruchy výrobku telefonicky nebo e-mailem přihlásí nejdéle do 48 hodin po nahlášení poruchy a domluví si s Vámi další konkrétní postup.

Abyste si byli jisti, že se jedná o autorizované servisní pracovníky naší kanceláře, zveřejňujeme fotografie a jména našich servisních pracovníků na našich internetových stránkách. Jen tak budete mít jistotu, že Vás nepodvede neautorizovaný nám neznámý pracovník neautorizovaného servisu. Prosíme věnujte čas k přečtení důležitých informací uvedených níže na této stránce pod názvem „Upozornění a varování". Dodržením těchto doporučení se vyhnete nepříjemnostem, v extrémním případě i možné ztrátě vašeho vysavače v případě, že výrobek předáte neznámé osobě.

S jakýmikoli dotazy, nejasnostmi a žádostmi o informace, týkajícími se provozu, údržby nebo servisních služeb, se vždy obracejte telefonicky, písemně, e-mailem nebo osobně na telefonní čísla, uvedená na stránce „Kontakt, o nás" nebo v Záruční a servisní knížce k vysavači RAINBOW.

Dále máte možnost obrátit se přímo na výhradního dovozce vysavačů RAINBOW do České Republiky. Kontaktní údaje na dovozce jsou uvedeny na stránce „Dovozce a výrobce vysavačů RAINBOW" nebo v Záruční servisní knížce.

Autorizovaný pracovník servisního střediska

Péče o zákazníky

V případě, že si vysavač RAINBOW e2 zakoupíte, blahopřejeme Vám, poněvadž jsme přesvědčeni, že pro Vás bude vykonávat užitečnou práci a splní vaše očekávání. Součástí našeho programu péče o zákazníky obdržení následujících informací k vašemu vysavači RAINBOW:

  1. Potvrzení vašeho vlastnictví
  2. Identifikaci záruky pro autorizovaného distributora od něhož byl výrobek zakoupen
  3. Záruku absolvování zkoušky kvality
  4. Záruku novosti - „přímo z výroby"

Vždy se musíte přesvědčit, že je výrobní číslo vysavače uvedeno na pohonné jednotce RAINBOW, na elektrickém kartáči a na přídavných zařízeních AQUAMATE nebo RAINBOWMATE. Žádný vysavač RAINBOW nebo elektrický kartáč POWER NOOZLE se nedodává bez tohoto výrobního čísla.

Předpokladem vaší spokojenosti bude základní jednoduchá údržba a péče o výrobek, a proto si před prvním použitím přečtěte Návod k použití. S veškerými dotazy se v prvé řadě obracejte na autorizovaného distributora výrobků RAINBOW, od něhož jste výrobek zakoupili. Poskytne Vám další informace ohledně jednoduché údržby a nabídne servisní služby.

Každý autorizovaný distributor vysavačů RAINBOW poskytuje zákazníkům na základě jejich vyžádání 3 bezplatné garanční prohlídky. První dvě garanční prohlídky se provádějí přímo u kupujícího v předepsaných termínech po převzetí výrobku kupujícím. Před ukončením záruční doby výrobku může kupující požádat o třetí garanční prohlídku, kdy se s výrobkem dostaví do servisního střediska prodejce vysavače RAINBOW, od něhož výrobek zakoupil, a po bezplatné prohlídce výrobku mu bude doporučen další postup při jeho údržbě. Jednotlivé prohlídky si musí kupující předem a včas objednat a domluvit termín jejího provedení - provedení prvních dvou garančních prohlídek je nezbytné pro správné fungování výrobku a platnost záruky.

Novinky

Rainbow universální čistící systém

Jestliže uvažujete o koupi nového vysavače, byli bychom rádi, abyste nejprve kontaktovali naše zastoupení a společně můžeme naplánovat schůzku s Vámi k nezávaznému shlédnutí tohoto výrobku ve vaší domácnosti. Před tím, než se definitivně rozhodnete ke koupi nějakého vysavače, poznejte nový typ vysavače - čistící systém RAINBOW, který přináší čistící schopnost a sílu vody!

Více zde

19. 7. 2013

Spuštění nových stránek

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nové stránky. Díky našemu eshopu máte možnost objednávat příslušenství a náhradní díly z našeho katalogu přímo z pohodlí vašeho domova.

Více zde

17. 7. 2013